duminică, 15 mai 2011

Cake photo camera


 

6 comentarii:

  1. Oooo, faina lucrare. M-ai facut sa salivez :) Sa-l savurati sanatosi! VR

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze celor ce au lasat comentarii la aceasta postare si nu numai... din cauze inca nestiute de mine, au fost sterse :(
    Posibil sa fie de la blogspot sau sa-mi fi spart cineva conturile. Ma confrunt cu aceasta situatie pe blogurile ce le detin. Am schimbat deja parolele, sper totusi sa nu se mai repete situatie :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu numai la tine si eu am patit-o, imediat dupa mentenanta s-au sters ultimile postari si odata cu ele si comentariile, postarile au aparut, comentariile mai asteptam :d o seara faina! Sooper camera ta foto si cred ca foarte buna! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. I'm sorry that it is impossible to give comment on your other blog!
    Don't shoot on the pianist.

    Greetings,
    Renaat

    RăspundețiȘtergere
  5. I know, Renaat! I do not understand what's happening on the other blog! Unfortunately it is not my fault, there are some problem in blogspot...

    Take care and... See you soon!

    PS: Soon I will visit Belgium, again!

    RăspundețiȘtergere