duminică, 13 martie 2011

Happy B-day Raisa!

Raisa a implinit ieri, 12 martie, 4 anisori. O alint Balaur si cum mai nou este fan Mickey Mouse m-am gandit ca de data asta sa interpreteze personajul Minnie!






L-am avut ca invitat pe Mickey Mouse (de-l vreti la petrecerea voastra il gasiti aici, Mickey Mouse)! Ne-am jucat, umflat baloane cu "aer proaspat"( baloanele cu foc s-au terminat), ne-a pictat pe fata si ne-am pozat cu Mickey, dupa cum se vede mai jos!

... draga mea Minnie nu a vrut si pace sa fie pictata printesa sau vreo zana buna ori rea... a vrut PIRAT si asa a demonstrat pentru a nu stiu cata oara ca incapatanarea este la loc de cinste...
vai, cat ador incapatanarea ei!







La multi ani sufletelul meu drag!
Mi-a spus ca dintre toate surprizele din ziua ce a trecut,  i-a placut tortul!

18 comentarii:

  1. Să-ți trăiasca minunea! E superbă! Te pupez cu drag de departe! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Sa aveti o viata fericita impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce party dragut.... felicitari sarbatoritei si tie pt tort. pusi

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani Raisa si multa multa sanatate! Esti un balaur-pirat tare dulce! Te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani Raisa,sanatate multa si sa iti bucuri parintii in fiecare clipa.
    Cea mai crescut,e domnisoara in toata regula,sa va traiasca.
    Felicitari pentru tort,este minunat.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! ca-i scumpa foc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lia ce surpriza placuta! Multumesc din suflet pentru urarile venite de departe! Te imbratisez cu drag si iti doresc tot binele din lume!

    Multumesc frumos,
    Anca
    Smalldot
    Giovanna
    Livia
    Bianca
    Ariana
    Cccris
    Alin
    ... pentru cuvintele frumoase, pentru urarile lasate! Mi-au adus un zambet larg!
    Numai bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca iti face placere te invit pe blogul meu sa ridici niste premii dragute! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos Livia, voi "ridica" premiile in cursul astei seri! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani draga Raisa! Sa fi sanatoasa, voiasa si la fel de bucuroasa mereu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumim frumos pentru urari Andra! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La Multi Ani cu intarziere, de la mine :) E adorabila Balaur(a), sa fie fericita si sanatoasa si sa va bucurati de ea.
    Iar ideea cu Minnie si cu Miky Mouse e geniala, felicitari pentru tot (inclusiv tort)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru gandurile si cuvintele frumoase Mika! Niciodata nu este tarziu... Te sarut cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani printesei! E dulce foc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Miha, multumesc din suflet pentru urari! Te sarut!

    RăspundețiȘtergere