joi, 7 ianuarie 2010

Leapsa si premii


Am inceput anul tare frumos, cu premii, dar si cu leapsa!
Voi incepe cu prima leapsa, primita de la ochi_verzi
dar si cu deosebitele premii!!! Multumesc frumos!


(Rezoluţii pentru 'o1o)  
 Pentru 'o1o as vrea multe, desi nu-mi place sa ma gandesc prea mult de acum! Dar cum este o leapsa o sa incerc cat de cat sa ma conformez...

1. Sanatatea este pe primul loc, atat pt. mine, cat si pt. toti cei apropiati si dragi!
2. Mi-ar placea sa gasesc o gradinita particulara buna aproape de casa.
3. Imi doresc multa liniste si pace in toata lumea.
4. Sa treaca odata criza asta mondiala, ca deja am invatat sa pretuim banii, nu mai risipim aiurea :D
5. Sa termin cu bine Masterul in Comunicare si Relatii Publice
6. Sa am comenzi de torturi ca si pana acum, daca nu chiar mai multe :P
7. Sa ajung in Belgia  la  Ioana in martie, aprilie...
8. Ma gandesc si la un bebe 2 -  nu sunt hotarata 100%.

9. Sa ma distrez mai mult si desigur sa calatoresc.
10.Sa emigram in USA :)

* * *

Premiu Sunshine award de la Vicky,
multumesc frumos draga mea, numai bun pt. colectia mea de premii



* * *

 Si nu in ultimul rand leapsa de la Gaby, multumesc frumos!!!
 
Luaţi cartea ce mai la îndemână şi deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.
" ... independente, in majoritatea lor sarace." - Cate ceva despre Platon
Fără să verificaţi , cât e ora?
21.00
Verificaţi:
21.01
Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă):
Pantaloni trening si tricou alb
Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?
pe blogul lui Vicky, ii multumeam pt. premiul insorit!
Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
TV-ul si tastele de la PC-ul sotului
Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?
Acum 2-3 ore, am fost pana in Selgros... cumparaturi pt. un nou tortulet
Ce aţi visat ieri noapte?
Nimic
Când aţi râs ultima oară?
Cand am luat cartea si incercam din rasputeri sa ajung la pg. 18, micul balaur nu ma lasa de nicio culoare :D
Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi?
Nimic
Dacă aţi deveni mutimilionar peste noapte, ce aţi cumpăra prima dată?
Mi-as deschide o cofetarie - torturi personalizate!
Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
HO HO Ho cu Stefan Banica Jr.
Ati văzut ceva ciudat azi?
nu-mi amintesc, ma cicaleste balaurul si nu ma pot concentra :))
Ce părere aveţi despre acest chestionar?
Interesant!
Spune-ne ceva ce nu ştim încă?
Asta seara despodobesc bradul :P
Prenumele copilului dvs. , dacă ar fi fetiţă?
Am deja o fetita, mi-a placut mult Raisa, imi mai plac si: Luana, Ayleen
Şi dacă ar fi băiat?
Darius
V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?
Da
Ce aţi dori să vă spună D-zeu la porţile Raiului?
"Bine ai venit!"
Dacă aţi putea schimba ceva în lume ce aţi schimba?
nu stiu,  imposibil de unul singur sa poti schimba ceva: P
Vă place să dansaţi?
Da.
George Bush?
Fost presedinte al USA, tara tuturor posibilitatilor :D
Ce aţi văzut la televizor ultima dată?
Desene animate, Scooby Doo
  
Le ofer tuturor celor din lista/ele mea/mele de blogroll!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu