duminică, 6 septembrie 2009

Pizza cu blat montignac

cu varfurile'n sus :D


Am aceasta reteta de pizza cu blat montignac de la Flori
 (multumesc frumos Flori)
o recomand cu drag tuturor!!!
Blat pizza Montignac:
Ingrediente:
250 gr. faina integrala de grau;
100 gr. tarate de grau;
300 ml. apa calduta;
14 gr.drojdie uscata (7gr. pachetul);
1 lingura de ulei de masline;
un varf de sare (dupa gust)






Amestecam ingredientele: mai intai faina cu drojdia. Se adauga sarea, apa, uleiul si se framanta bine.

Se lasa la dospit 1h
dupa 1h de dospit asa arata...
Tava unsa cu unt, blatul intins
Sos de bulion cu care se unge blatul, imediat dupa ce a fost intins in tava de pizza.
bulion de casa, rozmarin maruntit, piper macinat
si mai apoi blatul uns cu pasta de bulion(mi-au iesit 2 pizza)
Ingrediente cu care  am acoperit blatul:
ardei gras, ceapa, salam taranesc, sunca de pui, kaiser, cascaval
   
INAINTE
DUPA
Sa aveti pofta!!!


cuptor electric: 180C
timp coacere 30 minute

6 comentarii:

  1. Super arata si cred ca e foarte buna, cat de curand incerc si eu varianta ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari,o frumusete si-o bunatate de pizza, ai facut! astept noi retete monti, ca sa ma mai inspir si eu. te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci frumos Livia, iti recomand blatul cu incredere, indiferent ce vei pune deasupra, pizza o sa fie super buna, blatul o face sa fie delicioasa!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci frumos Flori, blatul este genial! Nu eram fan faina integrala, cu aceasta ocazia am devenit ;) Sper sa te pot inspira pe viitor cu noi retete monti.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooo,fac si eu blatul asa si daca fiica-mea nu se imprietenste cu nenea Monti ma supar rau de tot.
    Gata,stiu cu ce o astept maine de la gradi!
    Cu mult drag,
    Paula

    RăspundețiȘtergere
  6. Paula astept sa-mi scrii cum s-a comportat pitica la masa, la intoarcerea de la gradi vis-a-vis de acest blat ;) A papat, ori ba!?!
    Te pup ;)

    RăspundețiȘtergere