vineri, 11 septembrie 2009

Paine Wassa


Paine Wassa

Ingrediente:
1 1/2 cana faina integrala de grau
1 1/2 cana de tarate
250 ml. apa
7-10 gr. drojdie uscata
un varf  de sare (incerc pe cat posibil sa evit sarea)
rozmarin si busuioc

Se amesteca toate ingredientele si se framanta bine. Ungem tava cu putin ulei si intindem aluatul. Inainte sa introducem tava in cuptor pentru model am intepat cu furculita.
Timp coacere:
15-20 minute cuptor electric
Temperatura: 180C


Reteta este de la Flori,
multumesc frumos(dupa cum se vede m-am abonat la retetele tale montignac)

O painica tare buna, am servit-o cu salata de vinete ;)

  
* * *
Sa aveti pofta!!!

5 comentarii:

  1. Tre sa fie tare buna painica asta. Mai ales cu salata de vinete. Mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  2. merci frumos Miha, foarte buna si o recomand cu drag ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun venit pe al meu blog Vincent, ...si multumesc frumos pentru invitatia de a ma alatura *familiei Petitchef*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Florena te invit la mine pe blog sa ridici un premiu! Mii de pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Livia pt. frumosul premiu, l-am ridicat si daruit deja! Te sarut si imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere